Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Going Yaya's Home :D
Saturday, February 4, 2012 • 7:31 AM • 0 comments

Yeah , gi umah yaya bestt gile . hehehhe :D
rugi aww sape yangg x pegy . kitaorg g sane ade sbb .
nak tau sbbnye ape ? sbbnye kitaorg nak buat BUKU SKRAP .
ohhkay , nak tau ke sape jea yangg pegy ?
nak ekh , jap . yangg pegy umah yaya cuma aku , fahyra , aina ,
mun , aisyah n farha . farha dtg thoo saje jea kowtt .
Maybe die teman kan fahyra jalan kaki kowtt . hurm , ape lagy ekh .
okayy . mase aisyah ngn mun nak g kedai , farha ngn kakaq iliya yangg
bernama syafiqah thoo ikutt mun ngn aisyah g kedai . mun ngn aisyah thoo ,
x tau lah die org beli ape . then , aku ajak aina g kedai . fahyra ponn nak follow gak .
aku nak g kedai cause nak beli apebenda entah yangg untuk buku skrap thoo kan .
dah tho ,sebelomm sampai kedaii thoo , aina hampir EKSIDEN . hahhaha . gila kan .
aina mase thoo maen lintas je . lepas thoo dahh lah kanan kiri ade kereta , die boley
diri jea kat situ . nasibb baik kereta thoo sempat Break . klau x aku ngn fahyra dah meraungg dah . hahahha JOKE jea . k , dah thoo lupa lahh . grr -,-
mase balikk thoo , nak jalan kaki . then , tetiba hujan gile lebatt turun .
then , x jadi lahh jalan kaki . terpaksa tumpangg aina . dahh sampaii umah , aku pening .
pening sbb aku maen hujan . hurm , k lahh thoo jea aku nak cite . hewhew :3
x ingat lahh nak cite ape lagy . hehehe :D
btw , buku skrap yangg kitaorg buat thoo blomm siap . hahahah :D
kat umah iliya , maen fb lepas thoo buat sikit buku skrap thoo n blablabla lahh .
k bye

xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Hi, im *ur name*. Steal anything what u can steal :D. bold italic underline strike



« Go back to entries
« Look her profile
« Exchange Link is open
« Anything here

Taggie Board


[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : YOUR NAME
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ziera
Background : Qihah
Font : Google